Zaloguj się Załóż konto
Odpowiedz 
Czy każdy jest w stanie nauczyć się JS i PHP?
28.12.2013, 22:47
Czy każdy jest w stanie nauczyć się JS i PHP?
Cześć.

Kiedy patrzę na jakieś pliki .php nic w nich nie rozumiem wydaje mi się, że nigdy tego nie pojmę to samo .js (jestem w tym zielony).
Więc kieruję do Was pytanie, czy każdy jest w stanie nauczyć się tego, czy trzeba mieć jakiś talent?
Jeśli tak, to czego najpierw się nauczyć JavaScript czy PHP? I ile nauka tych dwóch języków by zajęła? Mam ogrom chęci i mogę poświęcić temu parę godzin dziennie.
I ostatnie pytanie, czy uczyć się ze stron internetowych, czy kupić książkę?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
29.12.2013, 17:02
RE: Czy każdy jest w stanie nauczyć się JS i PHP?
PHP nie jest jakąś tajemną wiedzą, więc imho każdy jest w stanie opanować ten język. Oczywiście podobnie jak z jazdą samochodem, każdy może jeździć co nie oznacza, że każdy będzie kierowcą F1. Wink

Cytat:Jeśli tak, to czego najpierw się nauczyć JavaScript czy PHP?
Twój wybór.

Cytat:I ostatnie pytanie, czy uczyć się ze stron internetowych, czy kupić książkę?
Jak wolisz, tylko w przypadku książek nie kupuj jakiś starych wersji, które będą omawiały nieaktualne rzeczy. W internecie jest mnóstwo poradników i oczywiście oficjalne dokumentacje.

Znajdź nas na: Facebooku/Google+ | Download
Pomogłem? [kliknij] Smile

Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
29.12.2013, 18:13
A co opanuje się szybciej, JavaScript czy PHP?
01.01.2014, 18:49
Moim zdaniem łatwiej załapać php, ale mogę nie patrzeć obiektywnie...
08.01.2014, 23:28
Możesz też pouczyć się pythona Smile. Można go używać wszędzie i na stronach też https://wiki.python.org/moin/WebFrameworks .
BTW By używać framework nie trzeba znać danego języka tylko składnie tego framework? Czy to zależy od framework?
09.01.2014, 15:49