Regulamin
§ Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin przedstawia warunki uczestnictwa w Forum MyBB Site. Regulamin staje się wiążący z chwilą wysłania formularza rejestracyjnego, bądź w chwili zaakceptowania regulaminu po wprowadzonych poprawkach.
- Regulamin może zostać zmieniony w każdej chwili, o czym użytkownicy zostaną powiadomieni w dziale "Ogłoszenia". Brak sprzeciwu wyrażonego w wiadomości e-mail wysłanej na adres kontakt(małpa)mybbsite.pl w ciągu 10 dni od opublikowania nowego regulaminu, oznacza akceptacje nowego regulaminu przez użytkownika. W przypadku sprzeciwu użytkownik może domagać się usunięcia konta.
- Użytkownik ma obowiązek przestrzegać polskiego prawa, Netykiety oraz powszechnie uznanych norm moralnych.
- Administracja i moderatorzy forum nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne straty i zniszczenia spowodowane korzystaniem z treści znajdujących się na forum.
- W przypadku złamania regulaminu i/lub prawa dane użytkownika mogą zostać przekazane organom ścigania.
- Decyzje administracji są ostateczne i nie podlegają dalszym dyskusjom.
- Jedna osoba może posiadać wyłącznie jedno konto
§ Dane użytkownika i rejestracja
- Wszystkie dane użytkownika są poufne i przechowywane w bazie danych, jednak administratorzy i moderatorzy forum nie ponoszą odpowiedzialności za pozyskanie tych danych przez osoby niepowołane.
- Użytkownik w dowolnej chwili może domagać się usunięcia swojego konta.
- Adres e-mail jest wykorzystywany do potwierdzenia konta, przesłania nowego hasła, powiadomień (w przypadku, gdy użytkownik wybrał taką opcję), a także do wysyłania ogłoszeń związanych z Forum MyBB Site i stronę MyBBsite.pl.
- Login użytkownika nie może być adresem strony WWW, a także nie może zawierać treści niezgodnych z niniejszym regulaminem.
§ Treści publikowane przez użytkowników
- Użytkownik nie może zamieszczać treści i materiałów naruszających prawo, treści ogólnie przyjętych jako nieodpowiednie, przekazów reklamowych, treści pornograficznych, wulgarnych, naruszających dobro osób trzecich, nakłaniających do złamania prawa, propagujących przemoc oraz treści niezgodnych z Netykietą. Wypowiedzi nie powinny obrażać uczuć i przekonań innych.
- Administracja i moderatorzy forum nie ponoszą odpowiedzialności za treści opublikowane przez użytkowników forum. Treści opublikowane przez użytkowników wyrażają ich osobiste opinie, a nie opinie administracji i moderatorów.
- Administracja i moderatorzy forum mają prawo usuwać wypowiedzi użytkowników.
- Użytkownik udziela nieodpłatnie administracji forum prawa do dowolnego korzystania i rozpowszechniania wszelkich treści, które użytkownik udostępnił na forum.
- W przypadku usunięcia konta, użytkownik zgadza się, aby treści, które już udostępnił pozostały na forum.
§ Konta użytkowników
- Emblematy (awatary) i podpisy (sygnatury) nie mogą naruszać regulaminu forum.
- Emblemat (awatar) może mieć maksymalnie wielkość 100 x 100 pikseli oraz wagę do 10 KB.
- Podpis (sygnatura) może mieć długość do 600 znaków, może zawierać 3 grafiki(o łącznym rozmiarze do 90KB, a szerokość jednej grafiki nie może przekraczać 700 pikseli) i wysokość do 6 linii lub 90 pikseli (łącznie, czyli grafika + tekst).
- Konta użytkowników mogą być blokowane (czasowo lub na stałe) w dowolnym momencie.
|